Практика


Предмет: музичне виховання
Клас: 2-Б
Тема: Три типи музики – пісня, танець, марш. Ритмічна гра «Луна». Робота над піснею «Веселий музикант» Л. ван Бетховен, «Бабак» Я.Степовий «Колискова»
Хоровий спів: «Веселий музикант», «Галя по садочку ходила», музичне вітання «Ранок починається»
Повторення: «Галя по садочку ходила»
Музична грамота: Нотовий стан розміщення нот на площині (ребуси, прилетіла пташка), «Диби-диби», «Весела дудочка»(ритм, пульс).
Музично - ритмічні рухи: «Веселий музикант», «Галя по садочку ходила»
Слухання музики: Л. ван Бетховен «Бабак», Я.Степовий «Колискова»
Три види маршів
1.                Футбольний
2.                Марш дерев’яних солдатиків
3.                Запорізький
Мета: навчити пісні «Веселий музикант»; звернути увагу на правильність виконання ритму, пульсу, координацій рухів під музику слухати й аналізувати музику; розвивати увагу, пам'ять, мислення, творчість, відчуття ритму та пульсу; вокально - хорові вміння та навички; виховувати любов до класичної музики; хорового співу, до українського народної пісні.
Обладнання: музичний інструмент (сопілка, баян), технічні засоби навчання, підручник, роздатковий матеріал.
Методи роботи:
1.                Словесний
2.                Наочний
3.                Проблемно - пошуковий
4.                Метод дискусії
5.                Метод змагання
6.                Здивування
7.                Порівняння
8.                Творчість
9.                Заохочування
10.            Стимулювання
11.            Практичної дії
12.            Емоційної дії
Тип уроку: комбінований
Види діяльності: хоровий спів, музична грамота, музично-ритмічні рухи, дидактичні ігри, слухання музики, музична творчість.
Використана література:
Родно О.Ю. Уроки музики 1-4 клас. Конспекти уроків. Музично – ритмічні хвилинки та розспівки для дітей. Х.: Терсінг Тмос, – 2006р., – 64с.
Пісенна скринька школяра: загальноосвітній навчальний заклад – Х.: Терсінг Тмос, – 2007 р., – 96с.
Хід уроку:
I.  Організаційний момент
1.1           Вхід до класу під музику марш «Запорізький» Є.Адамцевича
1.2           Організовуємо музичне вітання
«Ранок починається»
Ранок починається,
Сонце піднімається,
Пташки прокидаються,
Деревця гойдаються.
Море прокидається,
Хвилі підіймаються
Рибки звеселяються,
Човники гойдаються.

1.3           Знайомство з учнями
– Добрий день, діти! Сьогодні урок музичного мистецтва проведу у вас я. Мене звати Вікторія Вікторівна. А з вами я познайомлюсь протягом  уроку.
1.4 Готовність учнів до уроку
– Діти подивіться чи все у вас є на партах те, що потрібно на наш урок.
1.                Слова пісень
2.                Олівці (кольорові)
3.                Аркуш паперу А4
1.5            Настрій на урок
Шановні другокласники, сьогодні ми з вами будемо подорожувати в країну музичного мистецтва.
II. Актуалізація опорних знань
2.1 Повторення правил співу
1.Під час співу стій і сиди рівно.
2. Починай співати за вказівкою вчителя.
3. Слухай музику, тягни звук.
4. Правильно вимовляй голосні і приголосні звуки.
5. Намагайся щоб твій голос звучав легко і красиво.
6. Не виділяйся в хорі слухай своїх товаришів.     
7. Дихання бери спокійно не піднімаючи плечі.
8. Не перебивай склад або фразу дихання.
9. Співай в характері.
Гра «Забудькуватий вчитель»
– Діти давайте пограємо в гру «Забудькуватий вчитель»
– Я говорю початок правила, а ви закінчите його.
2.2  Розспівування
– А зараз давайте з вами розспіваємося від «До» низького до «До» високого і навпаки (до, ре, мі, фа, соль, ля, сі, до)
- мі, ме, ма, мо, му
- ді, де, да, до, ду
- зі, зе, за, зо, зу
(співаємо відривчасто, спокійно, коротко)
-                     крі, кре, кра, кро, кру (2р)
Поспівки
- А зараз ми з вами поспіваємо маленькі поспівки
«Диби-диби»
-                     А зараз поплескаємо ритм (1 куплет).
-                     Ритм – це чергування різних тривалостей.
-                     А зараз поплескаємо пульс (2 куплет).
-                     Пульс – це чергування слабких і сильних долей.
2.3 Повторення вивченого
Повторення пісні «Галя по садочку ходила»
-                     Підніміться будь - ласка, станьте біля своїх парт, співаємо пісню та повторюємо за мною.
III. Оголошення теми та мети уроку
-                     Сьогодні ми з вами вивчимо для вас нову пісню «Веселий музикант», поговоримо про таких композиторів як Л. ван.Бетховен, послухаємо його композицію, яка називається «Бабак»; композитора Я.Степового та послухаємо його композицію, яка називається «Колискова».
IV. Вивчення нового матеріалу
4.1 Вивчення пісні «Веселий музикант»
Ось на скрипочці я граю
Ті-лі ,лі, ті-лі, лі
На лужку   у танці
Ті-лі , лі, ті-лі, лі
1.Вступна розповідь
- Діти, скажіть, чи бачили ви коли-небудь зайчика?
- А який він? (фото зайчика)
2.Вивчення пісні
- Давайте разом прочитаємо слова пісні 3-4 почали
3.Словникова робота
- Які слова вам не знайомі?
4.Демонстрація пісні вчителя
- В якому жанрі ця пісня? (весела чи сумна)
5.Вивчення мелодії та ритму пісні по-фразово та по реченнях
6.Робота з мелодією над ритмом та текстом
4.2 Музично – ритмічні рухи
- Діти скажіть будь – ласка , а чи можна танцювати під цю пісню?
- Тож давайте потанцюємо
4.3 Музична грамота
Гра «Ребуси»
Сольфеджування
«Диби-диби»
4.4. Музично-ритмічні рухи
Пісня «Чобітки мої червоні»
4.5.Слухання музики
1. Вступна розповідь про композитора Л. ван Бетховена
2. Слухання композиції «Бабак»
Завдання перед слуханням
1.                Який характер цієї музики?
2.                Хто виконує цю композицію?
3.                Які музичні інструменти ви тут почули?
         Вступна розповідь про композитора Я.Степового. Слухання композиції «Колискова»
Слухаючи цю композицію, вам потрібно на аркуші паперу намалювати ті почуття, які ви відчули.
Розповідь намальованого.
V. Підсумок уроку



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога